середу, 3 вересня 2014 р.

Модуль 7

Мені було дуже цікаво працювати в цьому курсі, так як я не підприємець у душі... Але процес розробки бізнес-плану мені завжди приваблює тому, що фактично ми усе життя розроблюємо бізнес-план. Це треба робити грамотно. Дистанційний курс доповнив мої знання та запропонував цікаві роботи, які можна використовувати у повсякденному навчанні.
Так цей дистанційний курс надав мені впевненість в моїх стратегіях щодо предметів, які я викладаю, та в отриманих навичках роботи у сервісі Гуглдок, створенні блогу перед початком занять з учнями.
В курсі інформатики та щорічному заході "Безпечний Інтернет" питанню "Чи потрібно учнів навчати критичному оцінюванню веб-ресурсів" мало приділяють уваги. А це вкрай потрібно учням у житті та згідно вимог сучасної освіти, нової навчальної програми освіти - медіаосвітня грамотність та медіаосвітня культура.
Я планую у предметах "Сучасні медіакультура та медіаосвіта" та "Інформаційний працівник" використовувати свої надбання за курсом «Підприємництво». У першому предметі розглядаються питання: критичне оцінювання веб-ресурсів, методика та техніка проведення анкетування, феномени медіа-культури: реклама та бренд/піар, методики та техніки продукування інформації, специфіка дії засобів масової інформації на споживача (де розробляється бізнес-проект), захист від можливого негативного впливу медіа-простору. У другому предметі під час проектування свого медіапродукту фактично треба скласти бізнес-ідею, по закінченню створити блог-щоденник зі своїми напрацюваннями (6 проектів за рік) та рекламувати їх, оцінювати роботи інших учнів.
Дякую за допомогу у роботі наших тьютерів, Ніну та Артема, моїх сокурсніків, які підтримали мене та надали рекомендації:
Багато, хто пропонував мені себе у друзі. Я зворушена Вашою увагою. Дякую усіх, хто просто запропонував мені висловитися за їх роботою, зробити пропозиції за редагуванням їх документів. Готова співпрацювати з Вами й далі!

5 коментарів:

  1. Я з захоплення перечитала всі Ваші дописи у блозі. Особливо вражає його оформлення. Мені такому ще треба вчитися і вчитися. Дуже вдала бізнес-ідея і додати до неї можу тільки : УСПІХІВ!

    ВідповістиВидалити
  2. Шановна Тетяно! Приємно спілкуватися з розумною, творчою, ініціативною людиною, якою Ви є. Хоч спілкуємося ми заочно, але всі Ваші напрацювання говорять саме про такі Ваші якості.
    Що стосується Вашої бізнес-ідеї: вже назва фірми показує позитив команди, що працює. Продумані всі можливі замовлення (продукти та послуги) та способи залучення клієнтів. Сподіваюся, що Ви зможете реалізувати свою ідею і будете мати додатковий прибуток, а Ваші клієнти гідно оцінять Ваші задуми, пропозиції та старання.

    ВідповістиВидалити
  3. І мені, Ірино, було приємно! До віртуальної зустрічі!

    ВідповістиВидалити