суботу, 30 серпня 2014 р.

Модуль 6

Дуже змістовний блок, який можна використати не тількі в курсі "Підприємство":  наприклад, в інформатиці в 11-му класі у темах табличний процесор та створення  блогу, у 10-му класі в технологіях "Основи комп'ютерних презентацій".
Але інструкція з оформлення в табличному процесорі файлу Початкові витрати занадто складна для учнів (багато тексту).

Найскладнішими при виконанні завдань цього модуля мені було читати цю інструкцію та складати зміст маркетингової стратегії мого бізнесу. Використовувала приклади наведені в Е-підручнику та додатках. Дуже повні приклади та зрозуміли.
Початкові витрати мого бізнесу вражають. Заспокоює лише, що частина витрат (реклами, закупівля витратних матеріалів) буде виконана моїми силами  та моїх партнерів, аренда школі сплачена за рахунок нашої роботи:).
На мою думку  ціна має бути на нашу продукцію у розмірі приблизно від 50 грн. до 500 грн. (залежить від виду медіапродукту та вимог до нього), а  послуги на навчання від 10 грн. до 50 грн. за годину нашої роботи з клієнтом.  Я вважаю, що факторами, які найбільш важливими будуть під час розрахунку ціни є ціни конкурентів, можливості наших клієнтів та їх попит на медіапродукт або навчання  їх створення. 

Мені найбільше сподобилось завдання на створювання презентації у сервісі Гугл та вставлення фреймів до блогу. Цікаво створювати дізайн. 
Мої поради для учнів, що до роботи з сервісами, полягають в тому, що можливості сервіса залежать від браузера та його версії. Тому, перед виконанням аналогічних завдань, пропоную учням проглянути можливості свого браузера та роботу його інструментів.  Ці рекомендації  повідомлюю їм усно та напам'ятовую усно при кожній новій роботі, але це треба  прописати в загальних інструкціях на початку тексту. Загальні інструкції (можна вашего курсу) роздрукувати.  Перша порада необхідна, так як учні забувають, що написати інструкцію для усіх варіантів не можливо. Друга порада тому, що інструкція в електронному вигляді чи усна не завжди сприймається на слух, треба її переглядати. Ще одно електронне вікно складно для роботи учнів. Рекомендується відкривати у роботі лише два вікна.

7 коментарів:

  1. Мені сподобався Ваш підхід до інструктування учнів. Теж було цікаво працювати з презентацією. Дійсно, непросто складати маркетингову стратегію, розраховувати початкові витрати.

    ВідповістиВидалити
  2. Заради моєї цікавості: а чому Ви при підрахунку витрат (щомісячних) за рік множили на 11?

    ВідповістиВидалити
  3. Я, Олена, так розумію, що відпуска моїх робітників повинна бути урахована. Крім того це буде у зручний час, коли починається наш бум з навчальним роком (олімпіади)

    ВідповістиВидалити
  4. Це прикольно, але я про відпустку і забула. За роботою сама про неї забуваю. А Ви, Тетяно, молодець, думаєте про людей наперед. І по-моєму (як я переглянула всі розрухунки) Ви - єдина у цьому. Молодець!

    ВідповістиВидалити
  5. Шановна Тетяно! Приємно спілкуватися з розумною, творчою, ініціативною людиною, якою Ви є. Хоч спілкуємося ми заочно, але всі Ваші напрацювання говорять саме про такі Ваші якості.
    Що стосується Вашої бізнес-ідеї: вже назва фірми показує позитив команди, що працює. Продумані всі можливі замовлення (продукти та послуги) та способи залучення клієнтів. Сподіваюся, що Ви зможете реалізувати свою ідею і будете мати додатковий прибуток, а Ваші клієнти гідно оцінять Ваші задуми, пропозиції та старання.

    ВідповістиВидалити