понеділок, 18 серпня 2014 р.

Модуль 3. Початок навчання в дистанційному курсі

Дистанційний тьюторний курс «Вивчаємо Підприємництво 2.0»

У першому модулі я вчилась працювати з сервісом Google: картами, інструкціями Мітка на карті та Додавання фото до мітки, документами Мозкова атака «Випускник 2014»Навички 21 століттяпро традиційне і проектне навчанняМистецтво підбадьорення та заохоченняСтворення спільноти учнів. ПравилаНаслідки неналежної поведінки і конфлікти. Вчилася працювати з документами спільного доступу: Мозкова атака «Випускник 2014»Таблиці результатів курсу, у таблиці, де записувала, як мене навчали, записувала аргументацію у документі Відповіді1 та Відповіді2. Працювала з опитувальниками: Твердження щодо роботи в парах. Модуль 1Відношення до твердження. Тиша на заняттяхМистецтво втручанняУправління конфліктами. Працювали у сервісі linoit Рефлексія Модуля 1.


У другому модулі я ознайомилась з «Методичним посібником для викладачів курсу «Комп’ютерні технології і підприємництво»: робота з головним меню переглядача посібника, з маркування тексту, надання коментарів та відповідей на запитання, працювали з інструкціями електронного підручника, його довідником та додатками, вчились збегігать персональний профіль роботи у підручнику, відповідей в ньому.

У третьому модулі я вчилась створювати рефлексію свого навчання, створювати блог-щоденник навчання як один з видів рефлексії.

Пропановані  вправи корисні для моїх учнів. Ми перед початком роботи переглядаємо приклади того, що виконують їх ровесники. Але блогі по програмі інформатики у нас у 11-ому класі. Я їх рекомендую для опису проектів учнів за предметом технології. 
Створеня сторінок у блозі викликали у мене труднощі, а також очікування коментарів на мій блог. Не вже я щось не то роблю!? Або не цікава моя бізнес-ідея!?
Сторінку вставила як гаджет, а не як у у Додатку 7. Випробувала усі можливі дії при налаштуванні коментарів та паметрів безпеки з перегляду блогу, коли прийшла звістка від Алли Ігнатенко, що розвіяла мої сумніви... Друга проблема, яку не змогла здолати: Зробіть 2-3 стислих дописи на цій сторінці. Ніхто не зауважив мені, що я це не зробила.
Гадаю, що у цьому модулі треба створювати майбутні сторінки проекту, щоб мотивувати думати зазделегіть, що планується у проекті.
Думаю, що для вибору проекту використовувати треба "терези": власні вміння та потреби спільноти в товарах і послугах, щоб бізнес був успішним. Тому, що без вмінь (знань по об'єкту, суб'єкту, юрідичних, фінансових тощо) не можливо будувати свій проект, але ніша потреб спільноти сильно впливає на можливість розвитку бізнесу.

Складність працювання у браузері Google Chrome, не всі компьютери добре з ним працюють, треба його поновлювати. Сервіс Google те ж дуже привередливий. Вимагають високи вимоги до швидкості роботи комп'ютеру… Електронний посібник не завжди зберігає нові данні. Треба перевіряти через команду "Показати мої відповіді". 
Сподобалось працювати з коментарями, з сервісом linoit, дуже зручний електронний посібник, дружний інтерфейс, зручні інструкції до роботи з офісом Microsoft. 
Краще я працюю з документами  сервіса Google. 

Моя бізнес-ідея: електронні книги (як допомога біблотеці). Деяких книг у бібліотеці не має або недостатньо для видачи. Можно робити електронні книги обдарованих учнів з їх досягненнями, успіхами у конкурсах, історія школи та знамених подій школи (малюнкі, фотографії, літературні та музичні твори, аудіо/відео записи), які можна зберігати, дарувати, видавати, продавати. Ми з учнями вже почали над нею працювати. 
Це праця учнів з документами офиса (предмет інформатика), це проектна технологія, це впровадження своєї ідеї, публікація її в інтернеті та друкувати свої роботи. Що підготовлює учнів до майбутньої професії. Профіль електронних книг різний, обирай!
Перешкоди для реалізації такої ідеї: час на роботу та друк робіт. Тому працюю лише з учніми, які бажають це реалізувати.  
А як ви вважаєте наскільки цікава для вас та учнів обрана мною бізнес-ідея?
Чи допоможе така робота іміджу школи, розвитку учнів?

9 коментарів:

  1. Цікава ідея. Це дуже кропітка, але необхідна робота. Можна також сканувати книжки та видавати в електронному вигляді.

    ВідповістиВидалити
  2. Я щось зробила не вірно!? Відповісти можна й по пошті:)

    ВідповістиВидалити
  3. Дякую, довго чекала відповіді. Сьогодні комп відреагувал на модерацію:) Ми так й робимо. Приймали участь з цим проектом у конкурсі"Добро починається с тебе"

    ВідповістиВидалити
  4. Гарна ідея! А як мотивуєте учнів? Адже, реалізація, напевно, займає багато часу, а діти в школі і так перевантаженні (ті, що постійно готуються до уроків).

    ВідповістиВидалити
  5. Очень интересная и полезная информация.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за підтримку. Мотивація за рахунок узагальнюючих уроків з інформатики та технологій: пропоную у якості підсумкової практичної роботи наступний етап їх проекту відповідно вивченої теми шкільного предмету. Таким чином, мотивація й підвіщенням рівня оцінювання по предмету, й зростання компетенцій за рахунок самостійно обраної теми проекту (це можливо і інший предмет), й бажанням отримати нові навички та знання (треба щось додатково вивчати). Але учні мають вибір: по програмі згідно підручника або вибір проекту. З ціми, хто працює над проектом, вже й інші види роботи, зв'язку, вихід на олімпіади, конкурси, МАН.

    ВідповістиВидалити
  7. Полностью поддерживаю вашу бизнес-идею. Реализация такой идеи требует не только много времени, но и содержательно-методической обеспечения процесса формирования библиотеки. Удачи, Вам Татьяна Эдуардовна!

    ВідповістиВидалити