вівторок, 26 серпня 2014 р.

Модуль 5



Найважче було виконувати завдання на складання питань, які відображають вимоги Завдання 1 (особливо однакові питання) та аналіз даних за Вправою 5.2. Потому що я звикла обробляти анкети, інтуітивно теж можно, але складно. В завданні 5 так й не зрозумила коли скопійоване питання відразу  з'являється у нужному місці документа, а коли треба прицілюваться декілька разів.
Найлегше було виконувати завдання 3 та 4, вони суть повторення вивченого.
Використання сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку полегшує аналіз анкет та підсумків у виборі бізнес ідеї, так як учні вивчають обробку даних в табличному редакторі у 11-му класі.
Труднощі можуть виникнути в учнів при роботі в браузері Google Chrome (в школі вивчається Internet Explorer), швидкості роботи інтернету у сервисе Гугл (школа не забезпечена): не усі види документів відкриваються (досвід роботи у програмі інформатики 11 класа, де це вивчається). Я створювала форму на цьому тренінгу, відкрив Гугл в браузере Mozilla Firefox. Треба створювати інструкції  по роботі в ціх браузерах.
Опитувальник автоматично обробляє данні за допомогою використання опцій меню Форма/Показати підсумок відповідей в сервісі Гуглдокс: дані представлені в трьох формах - діаграмах, сумарної кількості за кожною відповідді та у відсотках.
Цього разу мені вдалося легко зробити усі завдання, але копійовання питань при створенні анкети зіпсувало мені нервову систему:) У нагоді стали мої вміння працювати з макетом, публікаціями у блозі та робота з сервісом Гуглдокс. Пока не завжди легко працюю з текстом в публікації блога. Виправляю: оновленням та редагуванням.
Щодо реалізації бізнес-плану мені потрібні матеріальні ресурси: початковий капитал:), який я спробую отримати у вигляді авансу за закази та предоплату курсів комп'ютенгу.

7 коментарів:

  1. Ви зробили докладний аналіз труднощів, з якими стикнулися при виконанні завдань, і описали свої досягнення. Це цікаво!

    ВідповістиВидалити
  2. Дуже красива шапка блогу. Бажаю досягнути вершин у вивченні Курсу!

    ВідповістиВидалити
  3. Дуже красива шапка блогу. Бажаю досягти вершин, вивчаючи цей курс

    ВідповістиВидалити
  4. Відчувається, що ви практик, передбачаєте труднощі

    ВідповістиВидалити
  5. Прочитавши Ваш допис, захотілося побажати Вам терпіння і спокійного виконання наступних завдань.

    ВідповістиВидалити
  6. Дякую за детальний опис труднощів. Не знаю, чи вийде створення подібних форм у інших браузерах, адже гугл їх створював саме під свій Хром (я так думаю)...

    ВідповістиВидалити