Найважче було виконувати завдання на складання питань, які відображають вимоги Завдання 1 (особливо однакові питання) та аналіз
даних за Вправою 5.2. Потому що я звикла обробляти анкети, інтуітивно теж можно, але складно. В завданні 5 так й не зрозумила коли скопійоване питання відразу з'являється у нужному місці документа, а коли треба прицілюваться декілька разів.
Найлегше було виконувати завдання 3 та 4, вони суть повторення вивченого.
Використання сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку полегшує аналіз анкет та підсумків у виборі бізнес ідеї, так як учні вивчають обробку даних в табличному редакторі у 11-му класі.
Труднощі можуть виникнути в учнів при роботі в браузері Google Chrome (в школі вивчається Internet Explorer), швидкості роботи інтернету у сервисе Гугл (школа не забезпечена): не усі види документів відкриваються (досвід роботи у програмі інформатики 11 класа, де це вивчається). Я створювала форму на цьому тренінгу, відкрив Гугл в браузере Mozilla Firefox. Треба створювати інструкції по роботі в ціх браузерах.
Опитувальник автоматично обробляє данні за допомогою використання опцій меню Форма/Показати підсумок відповідей в сервісі Гуглдокс: дані представлені в трьох формах - діаграмах, сумарної кількості за кожною відповідді та у відсотках.
Цього разу мені вдалося легко зробити усі завдання, але копійовання питань при створенні анкети зіпсувало мені нервову систему:) У нагоді стали мої вміння працювати з макетом, публікаціями у блозі та робота з сервісом Гуглдокс. Пока не завжди легко працюю з текстом в публікації блога. Виправляю: оновленням та редагуванням.
Щодо реалізації бізнес-плану мені потрібні матеріальні ресурси: початковий капитал:), який я спробую отримати у вигляді авансу за закази та предоплату курсів комп'ютенгу.
Найлегше було виконувати завдання 3 та 4, вони суть повторення вивченого.
Використання сервісу ГуглДокс для проведення маркетингового дослідження потенційного ринку полегшує аналіз анкет та підсумків у виборі бізнес ідеї, так як учні вивчають обробку даних в табличному редакторі у 11-му класі.
Труднощі можуть виникнути в учнів при роботі в браузері Google Chrome (в школі вивчається Internet Explorer), швидкості роботи інтернету у сервисе Гугл (школа не забезпечена): не усі види документів відкриваються (досвід роботи у програмі інформатики 11 класа, де це вивчається). Я створювала форму на цьому тренінгу, відкрив Гугл в браузере Mozilla Firefox. Треба створювати інструкції по роботі в ціх браузерах.
Опитувальник автоматично обробляє данні за допомогою використання опцій меню Форма/Показати підсумок відповідей в сервісі Гуглдокс: дані представлені в трьох формах - діаграмах, сумарної кількості за кожною відповідді та у відсотках.
Цього разу мені вдалося легко зробити усі завдання, але копійовання питань при створенні анкети зіпсувало мені нервову систему:) У нагоді стали мої вміння працювати з макетом, публікаціями у блозі та робота з сервісом Гуглдокс. Пока не завжди легко працюю з текстом в публікації блога. Виправляю: оновленням та редагуванням.
Щодо реалізації бізнес-плану мені потрібні матеріальні ресурси: початковий капитал:), який я спробую отримати у вигляді авансу за закази та предоплату курсів комп'ютенгу.
Ви зробили докладний аналіз труднощів, з якими стикнулися при виконанні завдань, і описали свої досягнення. Це цікаво!
ВідповістиВидалитиДякую, Наталі:)
ВідповістиВидалитиДуже красива шапка блогу. Бажаю досягнути вершин у вивченні Курсу!
ВідповістиВидалитиДуже красива шапка блогу. Бажаю досягти вершин, вивчаючи цей курс
ВідповістиВидалитиВідчувається, що ви практик, передбачаєте труднощі
ВідповістиВидалитиПрочитавши Ваш допис, захотілося побажати Вам терпіння і спокійного виконання наступних завдань.
ВідповістиВидалитиДякую за детальний опис труднощів. Не знаю, чи вийде створення подібних форм у інших браузерах, адже гугл їх створював саме під свій Хром (я так думаю)...
ВідповістиВидалити