суботу, 23 серпня 2014 р.

Модуль 4

"Модуль 4. Напрацювання бізнес-ідей. Створення карти знань  та рейтингової схеми у онлайновому сервісі" був мною найбільш очікуваний. Я зовсім не переймаюсь бізнесом. Мені завжди не подобується продавати свою працю, свої знання. Я не можу оцінити свою роботу грошами. Тому ці питання мені хвилюють. Рейтингові схеми мене цікавлять, карти знань я використовую у роботі. Але це не зовсім практично на уроках. Тому було цікаво.

Найскладніше при виконанні завдань цього модуля було визначитись з використанням способів для ефективного генерування бізнес-ідей, тому що інші ідеї, крім Е-підручників, мені на думку не приходили. Крім того, я так й не зрозумила: я дала чи не надала можливість редагування свої карти та схеми сервіса Сасоо саме тьютерам!? А ще: як створити автоматичне письмо-запрошення учасникам на проглядання моєї роботи. Я відправила листи-запрошення. Але відгукнувся лише один учасник... Мені ніхто про це у коментах не написав. Чекати коменти саме складне. 


Побажання  усім  учасникам: будь-ласка  завжди  відповдати,  рекомендувати,  описувати  як виглядає робота зі  сторони у письмах, коментах.  Це  й  є  співробітництво.  Ми команда:)

Проглядання робіт учасників групи допомогло мені здолати цю перешкоду (що я розвиваю тільки цій бізнес-проект). Я змогла побачила, що я могу зробити ще, згадала свої проекти з волонтерами, які можуть стати бізнес-проектами. Хоч я й не володію термінами та поняттями, які використовували у своїх схемах інши учасники.

Я обрала 2 ідеї мого бізнесу:
  • закази на проекти та навчання  тому, що це збігається з моїми вміннями, навиками, знаннями, досвідом;
  • курси з комп'ютенгу тому, що це мені подобається, притягає, я відчуваю натхнення та задоволення від вивчення нових програм/технологій для полегшення роботи з документами та люблю навчати інших, вкладати ці знання у навчальний процес.
Завдання п.п. 6, 8 мені найбільш сподобались.
  • Відповіді на запитання з Обговорюємо в Е-посібнику допомогли мені сформувати мої висновки та відповісти на питання рефлексії "Як залучити майбутніх користувачів вашого бізнесу до остаточного обрання однієї з цих двох ідей?".
  • Отримання гіперпосилання на карту ідей та рейтингову схему в інтернеті та публікація її в блозі. Я не знала, що є такий пункт. :) Просто виставляла у вигляди картинок у мої напрацювання у блозі. А вот Додаткове завдання 8а. Вставка карти знань в блог як вбудованої було цікавим... Ще ні як не можу впоритися з розміром. Навіть знання HTML не допомогають.
Я думаю, щоб залучити майбутніх користувачів мого бізнесу до остаточного обрання однієї з цих двох ідей буде то, що комп'ютенг, наприклад, як раз вивчає створення проектів медіапродуктів різного виду. Це є й заказ на навчання - створення конкретного медіапродукту (але ширше ніж дізайн, робота в офісних программах тощо), результатом курсів з комп'ютенгу  є заказ клієнтів на проект медіапродукту, на якому користувачі мого бізнесу вчаться прикладати свої знання, та можуть отримати матеріальну нагороду, перше місце роботи, отримати перший свій рейтинг перед випуском.

Мої поради, щодо роботи з сервісом Сасоо, учням перед виконанням аналогічних завдань:
  • читати уважно інструкції;
  • працювати з початку на папері з майбутними картами, схемеми, щоб можна було швидко набирати нужні компоненти;
  • спочатку працювати з одним елементом схеми, але випробувати усі можливі дії з інструментами;
  • насамперед перед будуванням схем, карт побудувати структуру взагалі;
  • коли много зв'язків, рейтингову схему треба або зменшити (в ескізе на папері), або виконати як аплікації.

2 коментарі:

  1. Диву даєшся, скільки у педагогів ідей та вподобань. Якби б ще добу розтягти на кілька годин, щоб усе реалізувати...

    ВідповістиВидалити
  2. Да, Олена, доби не досить. Мої родичи цього не поділяють...

    ВідповістиВидалити